lördag 24 maj 2008

Sommar & öl

Ja, idag var den här och hälsade på.. Sommaren.
Malen ringde på min dörr o undra om ja skulle följa me o dundra (richardooo) t Strömpilen o köpa bärs. Följa me kunde ja, men ja skulle inte köpa bärs.
Ha
ha
ha
Klart ja gjorde!
Efter denna promenad i sol kom ja på att eftersom ja skulle på oi-punk-spelning ikväll så kan man inte va spik nykter. Då blir man mosad i den dansande folkfesten.
Därför köptes det öl.
Efter detta har ja suttit i solen me Malen o bandaren Arne o druckit bärs. Första knäcktes vid halv 2 i väntan på bussen.
Och allt detta: Solen, Malen, Arne och banden från Hultsfred -07 har gjort mej mer taggad inför festivalsommaren än någonsin!!!!! ja nu jävlar. Imon är det 2 veckor tills jag befinner mej på campingen t Hultan, och det är så nära så nära!
Nu, 4 bärs senare, är det närmre t spelningar i ssschhtään. Först förmodligen Glesbygd´n, eller spelningen vid Burmans eller Tomas di Leva. Sen blir det Verket och oi-puuuunk!!!!!!!
Solen är här. Sommaren är här. De jävla fräknarna och den brända huden är här, men det gör inget. För snart är plugg och skrivande slut. Snart kommer sthlm, festival och sunk med punk, och det gör mej lycklig!!!!!!!!!
Men nu: mat, fest, nästa helg Yran, sen flytt t sthlm, sen Hultan, sen jobb, sen gbg med West coast riot, sen jobb o sooommmarr i sthlm!!!
Åh, jag är så lycklig o pepp idag att jag dansar runt i mitt rum. Nu jäääklar är man där!!!!
WWWIIIEEEEEE

Inga kommentarer: