måndag 19 maj 2008

För glad?

Man börjar ju fundera på om mitt liv är lite för bra för tillfället..
Ikväll är det åter igen dags att prata radio, och ämnena är inte riktigt lika lätta att komma på till ikväll som de annars brukar vara.
Så antingen är jag för glad och lätt-levd för mitt radioprograms bästa, eller så har jag bara inte registrerat allt skit som jag brukar göra.
Jag har ungefär 3 sidor kvar jag måste skriva. Det är antingen 1 jäääkligt bra ämne jag kan utveckla i all evighet, eller så är det 2 mindre ämnen som är klockrena men som inte behöver förklaras så mycket...
suck
Och i samma stund som jag tänkte jag skulle kunna nämna att allt jäkla grus ligger kvar från vintern så kommer ju självklart 5 monstermaskiner och tar bort det. Skit
what to do, what to do
Men glöm inte lyssna ikväll kl 18, det kommer ju bli king ändå liksom :)
Umeastudentradio

O jag kommer nog kunna knepa knopa ihop nått.

Inga kommentarer: