torsdag 22 maj 2008

Allt möjligt

Jag måste erkänna. Idag stal jag lite toapapper på universitetet. Hade bara en liten snutt kvar hemma, och ja, det är ju inte så sköj att hålla sig t imon, springa direkt på morronen t Ica när man fått csn, och sen försöka hinna hem innan det är försent. Kan lätt uppstå en lite pinsam situation på Ica om det slutar med att jag bildar en våt fläck i mejeridisken..

Handledningsmöte idag. Var ganska skönt och bra, och eftersom Anna Sofia är bäst så fick man konstruktiv kritik åter igen. Fick det självklart även av de i min grupp. Dom är med sjukt bra.

Idag har jag klänning på mej!!!! Helt fantastiskt!! Dock insåg jag när ja cyklade t skolan att ja visade om inte hela så halva härligheten. Blev ett himla dragande i linningen och så lite tramp med pedalerna som möjligt. På hemvägen blev det gående med cykel, och stående på ena pedalen i nerförbacken. Har förmodligen även fläschat mej för min grupp ett par gånger eftersom jag är van att sitta bekvämt med benen och inte så där fint i kors som man bör i kort klänning. Men men, kan man visa sig i bikini (vilket jag i ofs har svårt för) så kan man banne mej visa en snutt av troskanten med hjärtan på under leggings.

Det är sooool idag! O helt ok varmt. Det gör mej på gott humör, hör och häpna!

Jag har även tackat ja till en lgh nu i sthlm. Lite dyr, men kan nog bli sweet tror jag. O den var fin!!

Nu, kylskåpsrensning och sen plugg. Idag är jag pepp!
Ps. Jag gillar kommentars-diskussioner, så kommentera på o håll koll efter svar. Jag gillar´t iaf!

Inga kommentarer: