tisdag 20 maj 2008

Nana-lös o Hultsfred-funderingar

Ja, det verkar bli en sån där natt då ja inte kan nana. Kan ju ha o göra med att ja vakna runt ett idag (igår?)..
Men för det är det ju drygt. Ja gick ändå o la mej i tid ikväll för att vara duktig så ja skulle kunna vakna tidigt imon.. Fast det kommer jag ändå. Har beställt telefon-väckning av Mcus. Mycket bra.

Sen ett par dar tillbaka är det förresten bestämt vem jag ska dela tält med under Hultan.
Drägg-punkar´n Ville. En av de skönaste människor jag träffat i hela mitt liv! Han åker från Dublin bara för att få hänga på hultsfred. Bra grejer. Dock kom vi fram till att ingen av oss har ett tält, men det är sånt som löser sig. Det är ju ändå ungefär 20-19 dar kvar, beroende på hur man räknar, innan vi kommer vara där. Shiiiit vad jag längtar!!!
Det är bland annat därför ja inte kan nana ikväll eftersom jag kom på en massa saker jag inte får glömma att ta med mej, och som jag var tvungen att tända lampan för och skriva ner. Eller, det kändes viktigt precis då. Nu i efterhand förstår jag ju att det är saker jag ändå inte kommer glömma. Blir ju så. Allt känns mycket viktigare och lättare glömt när ljuset är släckt, oavsett vad.

Som kompensation för bilderna ja la upp från Stureplan (vilket jag börjar få dåligt samvete över nu, som vanligt) så lägger ja upp 2 bilder ja har på Ville från förra Hultsfred. Den längst ner är i slutet av festivalen då desperationen börjar visa sig. Den första är faktiskt jag o ville i början av festivalen. Jag med mitt svarta fina hår... Fortfarande fundering på att göra tillbaka.. Haha, ja shit, det kan nog bli riktigt riktigt sweet att bo me honom.

Inga kommentarer: