onsdag 21 maj 2008

Boende sthlm

Japp, ikväll tog jag äntligen tag i saken och gick in på Blocket.
Har mailat säkert 15-20 pers angående lgh i sthlm, men det kommer nog inte bli så billigt som jag hoppades på.
Gick även in på sthlm univ. hemsida och svarade på annonser där.
Hoppas hoppas hoppas på att få något boende snart!!
Om det är någon som råkar läsa detta o veta ett boende får man gärna höra av sig t mej!

Dock tog boende-letandet över min pluggafton, men det behövdes kanske.. Jag menar, det kan ju vara bra om ja slipper sova på en bänk hela sommaren, och B-uppsatsen börjar ju så smått ta form trots allt...
De nattliga msn-konversationerna måste få ett slut. Mitt internetberoende måste få ett slut. Internet är ju inte ens kul längre, så fattar inte varför jag inte bara ger mej!!??

Jag längtar verkligen till sommaren nu då bokläsning i solig park och betalt jobb förhoppningsvis kommer ge mej andra rutiner... Men så tänker jag ju alltid, att något annat än det jag har just nu ska ge mej rutiner liksom.. Sjukt dumt, men svårt att låta bli. Så länge man har något som man alltid kommer göra "sen" och inte direkt "nu" kommer man ju alltid hålla på med dumheter, och jag gillar dumheter lite ändå...

Inga kommentarer: