torsdag 15 maj 2008

Mycket plugg-snack nu

men det är ju så det blir när det är d hela ens liv går ut på. Så ni får ursäkta.

Men bara för det ska ja inte skriva om det.
Fast då hade ja ingen idé längre. Skit.
Jag blir så irriterad när jag läser nått riktigt riktigt bra i nån bok, får en bra idé till min uppsats och tänker att "det där får jag inte glömma till sen, det var ju sjuuukt bra" och sen självklart glömmer det. Man borde ju lära sig efter första eller andra gången, men icke! Skit hjärna.

Igår kväll gjorde ja revolt mot allt vad förnuft heter, o istället för att äta en bra kvällsmat när jag var hungrig gick jag o köpte chips som jag tryckte i mej. Visst, det var askalas gott, och jag har inte vatt så där riktigt dålig på länge. MEN det är ju aldrig värt det. Aldrig. Inte i efterhand. Men som sagt, man lär sig ju aldrig. Skit hjärna.

Det snöade här idag igen. Snö. Maj. jag kommer för fan från söder, och en söderbo ska inte behöva stå ut med sån skit!!! Skit stad.

Inga kommentarer: