tisdag 13 maj 2008

Less o kräkas

ÅH JA E SÅ LESSSS
jag haaaatar verkligen människor som bloggar om sina flickvänner eller pojkvänner och sen hälsar till dom o sånt skit, ja menar lägg aaaav. speciellt när man vet att dom typ sitter i samma jävla rum..
o så kommenterar partnern saker som"åh älskling, ja älskar dej me" o skit, o sen går man in på partnerns blogg, o så gör DEN LIKADANT!!! helvete alltså.
Våga ha lite jävla distans till varandra.
Alltså, jag är glad när människor är kära i varandra, det är jätte fint. Och självklart får man skriva om vad man gjort o hittat på me sin älskling. Det är inte det.
Det är alla jävla hälsningar i vartenda jävla blogginlägg!!
Tycker du som jag? då är du förmodligen lika jävla less på det här som jag, och då kan vi starta en bitterfitta-klubb.
Känner du dig träffad? Ja, då kanske det är dags att tänka över vad vi här på andra sidan nätet sitter o läser o lessnar på.
Tack för ikväll, ät chips o sväll

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag hatar också det. så inåt helvete. eller de som blottar sin realtion på typ facebook. "Slick i ljumsken"... Kom igen liksom, ni skriker bara ut ur slentrianmässigt ert jävla mes förhållande är! gah.

Fuck love.
Love to fuck.

Linn