söndag 25 maj 2008

Backar

Jag haaaatar backar. Iaf de som går uppför. Och speciellt på söndagar.

Igår när jag inte var så fräsch på alla sätt träffade jag en man jag inte träffat på 5 år. Syster sa att jag var söt och inte hade gjort bort mej särskilt mycket. Jag är mer skeptisk. Speciellt när jag blir lite nervös sådär oväntat blir jag en prat-mumrik som bara inte slutar prata! Jaja.
Det var ett halvbra telefonsamtal med där människa fick veta lite väl mycket saker av syster.

Imorse vaknade jag upp bredvid en söt sovande storasyster. Smög iväg t OK o kirrade frulle. Sen har jag knappt lämnat hennes soffa. Mys som vanligt.
Tills cyklande hem uppför alla dessa backar. Suck.
3½dag kvar till inlämning.....
Och just nu står det ett hånglande nyförälskat (ja det syns) par utanför mitt fönster... Man blir ju förbannad..
Och nej.. absolut inte avis.

Suck

Inga kommentarer: