måndag 19 maj 2008

Radion

Ja ikväll gick d ändå hyffsat. Det blev bara lite knas på slutet då ja kände mej tvungen att stänga av As in rebekkamaria - Yours truly. Jag ber hemskt mycket om ursäkt för detta Rebekkamaria, men eftersom jag precis hade pratat om att tjejer måste sluta med att prata tyst o fjantigt för att en kille finns i rummet, så kunde ja inte lira din låt där du viskade fram din sång om hur gärna du ville att killen skulle göra dej lycklig på olika sätt. Jag ber som sagt om ursäkt...

Idag hade jag minst 3 lyssnare i sthlm visade det sig. En i Halmstad. Fler i Umeå. Mitt program sprider sig, och ja gillar´t! Reaktionerna är olika, men det är även det som är poängen. Jag är medveten om att folk kan bli förbannade och irriterade över de saker jag säger, men då har jag även uppnått d ja ville på nått sätt, även om människan inte sedan håller med mej. Mitt program finns till för att få folk att tänka. Sen exakt vad de tänker, om de håller med eller om de tycker jag e helt körd i huvudet, spelar ingen större roll.

Nu e jag supertrött i huvvet, blir alltid det efter att ha sänt. All ilska o frustration ja kännt senaste veckan får ju liksom utlopp på en timme. O ilska i all ära, men trött blir man allt.
Så, nu ska jag äta lite, läsa lite o sen inte göra ett skit funderar jag på. Who´s with me?!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vem kunde det vara som lyssnade i Halmstad tro. Undrar om det var en Nissastrandsbo.
Pa i Karlshamn

Anonym sa...

Jag lyssnar då och då.. Jag är nog en såndär du stör dig på, har jag fått intryck av. Men för det mesta spelar du bra musik..

*Emma* sa...

Hannu: Vad roligt att du lyssnar! Gör mej glad.. Haha, men vad menar du med att du är en sån där som jag stör mej på? :) Bara det att du lyssnar ger ju dej direkta pluspoäng ^^ Vad bra att du gillar musiken. Dock får jag bara välja en låt själv, men jag hoppas du brukar gilla den låten jag väljer med... Ha´t fint!//Emma, aka Bitterfittan

Anonym sa...

Du stör ju dig på det mesta.. Så jag antar att det är rätt lätt att kvala in i det facket. Jag får väl se till att inte missa nästa vecka så det inte blir några poängavdrag..