onsdag 14 maj 2008

Sms-konversation me katt

Nu ikväll fick jag ett sms från min mammas nr som löd:
Från Pricken: de e faktiskt min 4-års dag idag!

Mitt svar:
Men oooj då!! förlåt mej älsk! Grattis på 4-års dagen!! Jag saknar dej jääätte mycket! Puss o kel på magen (be stormatte ge dig en godis från mej)

Pricken:
Stormatte har nog glömt min f-dag. Jag har inte fått nått gott alls! Fast igår kom hon hem med en ny sorts käk som e mums å en ny leksak som blinkar. Hon kanske tog fel på dag!

Jag:
Hmm, dålig stil. men varför påminner du mej o inte henne! gört! i ofs, du får la leka me blinkleksaken idag extra mycke..

Ja, ni får tycka jag e hur töntig som ni vill, jag tycker detta var det sötaste på länge. Och den som sagt att min katt e trög får här motbevis! Jag funderar dock på hur han håller i telefonen... Måste va svårt me tummen sittandes där det på människor finns en armbåge..

Inga kommentarer: