onsdag 21 maj 2008

Jaha, så va d med d

Ja, då har ja nu alltså skickat in min skiss t handledningsgruppen, och jag ska även få deras skisser för att imorgon kunna ge kommentarer på deras...
(Här i mitten kan ja poängtera min känsla över detta genom att berätta att Raised Fist just nu spelas på otroligt hög volym i mitt rum)
Alltså, det är ju inte hennes fel, det är ju snarare hon som är grym som fan och jag som är sämre. Men när man precis satt o va rånöjd över att man kommit upp i ca 10 sidor och kände en känsla som liknade "jag kommer klara det", och man sedan får hennes uppsatsskiss på 20 sidor, ja, då ramlar man återigen ner i ett svarthål som suger åt en likt en mask i en tornado.
Flicka, du är grym som skrivit 20 sidor, och någonstans är jag oerhört imponerad. Men någonstans från djupet av min själ gillar jag inte dej just nu särskilt mycket. Gillandet kommer komma tillbaka förmodligen efter skolans avslut i juni.

Det är ganska skönt att kunna applicera all sin ångest, ilska över sig själv och sin dåliga karaktär på någon annan. Då slipper man tänka att det faktiskt är en själv som bara kan stå till svars för vad jag själv har skrivit, kommit fram till och gjort de senaste veckorna....
Så: Tank jo E! :)

1 kommentar:

Cildir sa...

skrev innan och kommenterade, läser ju ikapp din blogg så jag började nedifrån o upp. vill bara säga att det kommer att gå bra för dig gumman, det är bara att kämpa. jag håller tummarna för dig. pusssss