måndag 26 maj 2008

Sista Bitterfittan

Ikväll är det sista Bitterfittan-sändningen den här terminen.
Det känns lite sorgligt faktiskt. Det har varit så gött att varje måndag kunna sätta sig och vara arg och bitter över saker. Det har varit ett skönt avbrott i vardagens annars så starka tristess..
Haha, nä, det där var överdrift. Lite iaf.
Men ikväll blir det en riktigt bra sändning tror jag. Jag har valt ut det bästaste från de program jag sänt. De bästa som JAG tycker alltså. Jag var osäker på om jag skulle ha med "Livet" och "Bitterfittans utekväll på Coronn", men de fick hänga med. De säger ju så mycket om inte bara mitt liv utan även om samhället i stort.
Egentligen skulle jag ha viljat haft med "Toalett problematik"-punkten, men den fick inte plats.
DESSUTOM kommer jag lira eget vald musik. Mer anarki till studentradion!!!

Men som ni förstår får inte detta program missas för allt i världen!
Kl 18 alltså!! Lyssna antingen via 102,3 om ni bor i Umeå eller via umeastudentradio.se

Nu, pill med B-uppsats som jag bara vill kräka på!! *splatt!*

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det var ju bra musik ikväll.. Trots att du valde allt själv ;)

*Emma* sa...

jag vet!