torsdag 11 september 2008

söndag?

Har haft en sån där förvirrad dag då man hela tiden är övertygad om att det är en annan dag... Och jag kan inte bestämma mej för om jag har förlorat tre dar av mitt liv eller precis tjänat 3. Egentligen har jag ju inte gjort nått av det, men känner att jag måste bestämma mej för vilket..
Det hela började med att jag o Malen började dricka bärs o lyssna på musik igår hos mej. Sen vart det NH, drog dit folk och började helt enkelt festa. Detta i sin tur betyder en riktig bakis-dag idag. Min "studiegrupp" kom hit för att diskutera konservatismen inför debatten på måndag. Saken var bara den att de tre som kom var även med ute igår. Så istället för bra prat som vi hade mått gött av blev det fjant-snack, en himla massa skratt, suckande över hur dåliga vi var, och sen mer skratt igen. Alltså nått som vi också mådde riktigt bra efter. Hela denna dag avslutades hos Malen me pommes och hyrd film.
Men detta har alltså gjort att jag hela tiden trott det varit söndag. Att jag vatt ledig, och jag fick även lite panik nu när jag kom hem eftersom jag fick för mej att jag hade glömt att städa korridoren, vilket jag alltså ska göra på... just det... söndag.

Jag har mycket att fundera på dessa dagar. Mycket att komma underfund med och mycket att förbereda mig på. Jag måste byta inställning, jag måste bli bra, jag måste ändra saker, jag måste... Ja... Jag måste helt enkelt komma tillbaka... Och det gör jag snart... Jag SKA göra det...snart

Inga kommentarer: