måndag 29 september 2008

Lyyysssna!

Ikväll kl 18 sänder jag Bitterfittan som vanligt, och ikväll blir det ett kickass program! Jag känner det i hela kroppen. Det var längesen jag var så nöjd över mina förberedelser inför programmet. Hoppas bara att det funkar att lyssna via nätet nu, vet att det har varit lite strul med det där.. Men försök iaf!
Om ni bor i Ume så lyssna på FM-bandet som vanligt på 102,3. Bor ni inte här eller kanske inte äger en radio-maskin, gå då in på umeastudentradio.se och försök få till det så ni kan lyssna där..

För er som inte kan eller tänker lyssna men som gärna läser min blogg så tänkte jag som så.. Inför varje program skriver jag ner ungefär 5 ämnen som ja ska tala om. Jag kan ju alltid börja lägga upp en sån text varje dag efter programmet. Pallar man inte läsa så mycket så strunta i det. Jag skiter i vilket. Bloggen kommer ju ändå fortsätta som vanligt med...
På återseende! Och lyyysssnnna ikväll!!!!

Inga kommentarer: