onsdag 3 september 2008

Lathet

Den har redan satt in. Latheten som hör Umeå till för min del. Den då allt är ett projekt, om det så bara gäller att ta sig till vännen som bor 2 minuter bort.
Jag fick erbjudande om att Dj:a imon på Välkomstmässan på Universum ett par timmar. Och enda anledningen till att ja inte helt och fullt vågade säga Ja är för att jag har drabbats av latheten. Jag vill lira! Men i mina svaga ögonblick struntar jag i vad jag vill, och allt jag känner är att jag varken orkar eller bryr mej. Galet tragiskt.
Men jag ska verkligen försöka ta mej dit imon, och sprida stämning med min musik... som ehh.. kanske inte är den mest peppande eller välkomnande musik, men lätt den bästaste!

Idag insåg jag att regnjacka, stövlar och sydväst måste inhandlas. Och sen ska ja ta min syster med samma utstyrsel ut på promenad, och folk kommer tro att det är två barn som är ute för att hoppa i vattenpölarna. Och de kommer ha rätt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Som vanligt blir jag bara varm och skrattar när jag läser om en del av dina tokerier. Just nu kan jag se två ryggar framför mig med stora sydvästrar som hoppar och plaskar och där under några som bara fnittrar och skrattar.
Pa