lördag 13 september 2008

Nu skiter jag i det

När huvudet håller på o ramlar av varje gång man böjer sig ner, när dammsugaren är så dålig att man kan hålla munstycket över en bit skräp i en minut utan att det sugs upp och när dammsugarn låter som att det är någon som håller på o dödar den, när den totala sömnen har varit på drygt 4 timmar, när nacken är öm och stel efter för mycket rockande på dansgolvet, när magen är svullen och stor, när benen vill vika sig av minsta tyngd, när kroppen har lagt av, då skiter jag i att det ska komma en massa folk hit. Då städar ja bort det värsta, sen går jag emot allt vad min uppfostran har lärt mej angående respektabilitet när det kommer besök, och jag lägger mej hellre i sängen, glor på tv och sover en stund. Fest hos mej ikväll, och jag vill inte själv vara bjuden.

Inga kommentarer: