söndag 7 september 2008

Inspiration tack!

Jaha, så har radio säsongen börjat igen vilket är sjukt kul. Men det betyder också att det krävs en hel del av mig. Att skriva vad jag ska säga tar en hel del tid, och att fundera ut ämnen nästan lika mycket tid.
Jag känner mej ringrostig! Jag behöver minst ett ämne till tills imorgon... Jag vet att jag kommer kunna lösa det före kl 18 imorgon, men just nu känns det ganska stressande. Inte bra när det är dags för att krypa i säng.. Ska försöka få riktigt bra rutin på det så att jag skriver under veckorna.. Annars kommer jag sitta här till slut varje söndag och ha små-panik. Inget jag ser fram emot.. Och dessutom känner jag att det är lite tråkigt att bloggen därmed även får mindre bra ämnen.. De klockrena snackar jag ju om istället...
Ska fan fundera på om jag varje vecka ska lägga upp en bit av det jag pratat om.. hmm, ja, alla som läser kan ju inte lyssna och vice versa.... Vi får la se

Inga kommentarer: