tisdag 16 september 2008

Sjuk eller hypokondriker?

Blandas mellan att ha frossa och vara varm. Mår lite illa, magen knorrar konstigt och jag är så där trött som jag varit ett tag nu..
Men varför jag känner ett stort ? är för att Linnan vart sjuk igår. Riktigt dålig. Stackarn!! Och idag fick jag höra symptom, första till sista, och exakt hur hon hade känt sig.. SÅ! Vad är hönan o vad är ägget kan tänkas? Känner jag efter så där mycket så jag tror att jag är sjuk? Eller är det något som går?
I vilket fall sörplar jag i mej Echinagarden (tror det stavas så) varje timme, har bäddat ner mej och gör ingenting... Får ju för bövelen inte bli sjuk nu när Mcus kommer o hälsar på om 36 timmar.. Så, kurera kurera kurera, även om symptomerna är inbillade. Nått botar jag säkert

1 kommentar:

Anonym sa...

Jaså Mackan kommer och hälsar på, det kanske blir en bra medicin mot höstdepp.Du vet väl att det efter vinter kommer en ny vår och det går otroligt fort dit för veckorna består ju nästan bara av måndagar och fredagar samt däremellan liggande helger.
Pa