lördag 14 mars 2009

Umee i mitt hjäääärtaaa, låt mej besjunga dej nuuu

Så tror jag texten går iaf, så det är så jag sjunger den.

Ligger i soffan, har gjort det hela dan och kommer att fortsätta göra det tills det är dags att krypa in i Skrubben för some sleep i min alldeles egna säng!!!
Fy fan va det är skönt att vara hemma!

Fick ett litet straff inatt när jag for med nattbussen dock.. Vaknade av att jag pratade i sömnen och sa nått i stil med "åh nej, akta fölet!!". Mm, för eh, jag e verkligen en hästtjej! hm
Men för den som inte riktigt minns historien om hur det var när jag sist for ner från Ume till Södertälje så kan jag sammanfatta den så här: Jag höll på att spöa skiten ur en brud som pratade i sömnen (eller, skrek..) på bussen och som satt bakom mej. Det var iofs inte bara det, men ändå... Känner mej ju lite dålig nu liksom. Så jävla lätt att tro att man är bra själv.

MEN! Tillbaka till Ume och till mitt jäkligt braiga liv just nu. Kommer säkert vara less på att vara ensam imon, men just nu känns det så förbannat bra att jag inte vet vad jag ska ta mej till.. Förutom att bara ligga här då rå.. Syster hade kunnat få vara hemma i och för sig. Men man kan inte få allt.

Nu ska jag gå ner till chorren, köpa lite götta och frukost, och sen ska jag lägga mej här igen, under täcke i en soffa med tv alldeles ensam och med en möjlighet att kunna gå naken till köket men inte göra det. Bara det faktum att möjligheten finns gör mej lycklig.
So long suckers

Inga kommentarer: