lördag 28 mars 2009

Hemsk lörda so far

Förstår inte riktigt. Trött, sliten, inte alls pepp. Skulle det här kallas lördag? Känner inte igen mej själv riktigt.
Idag blir det alkoholfritt iaf, trots kall öl i kylen. Nu får det räcka för denna helgen.
Jag vill göra nått skoj, träffa sköna människor men slippa höra nått jävla tjat om att man borde ta en öl, eller bli ifrågasatt när man inte gör det. "Va?! Ska du inte dricka?! Varför då?" Eller lockandet "Jomen eeen öl, jag bjuder! Eller så får du lite sprit riktigt billigt!" Vad fan tjänar andra människor på det, förutom att de slipper se mej som nån jävla Bror Duktig som inte behöver dricka för att ha kul. Och visst känner man sig som en förbannat tråkig människa. Speciellt när så många är på en hela tiden om det. Men jag drack öl igår.
Nu räcker det fan

1 kommentar:

Anonym sa...

De é la gött när man inte alltid behöver dricka för att ha kul och jag håller med dig om att det är tråkigt med allt tjat om ennn öl. Stå på dig du vet att jag håller på dig. Förresten är det ju inte helt gratis heller i dessa dyrtider.
Puss
Pa