fredag 20 mars 2009

För den som lipar

Ja den som kanske är lite lässän över att det numer inte blir lika många härliga uppdateringar i denna blogg kommer förmodligen förbli otröstlig.
Mitt liv är numera så mycket mer vackert skitigt i hemmets lugna vrå, tristessen inte riktigt lika hög och en större frihet i hjärtat. Därför har jag inte riktigt lika stort behov att sysselsätta mej med att skriva blandat skit här.
Dock, hav förtröstan. Snart kickar uppsatsskrivandet igång... I början kommer det vara kul. Två dar senare kommer det vara heaven and hell om vartannat. Med tanke på hur ofta jag bloggade under B-uppsatsen så kan jag ju bara ana hur mycket det kommer bli av den varan här nu i vår när vi snackar nästan 5 fler veckor att skriva på...

Ikväll blir det dijejjande på nh, lite gratis öl och gött sällskap. Shit pommes vad längesen det var man va där!! Kommer nog bli gött.

Ps. saknar hundäään och all spänning den lilla varelsen gav till mitt liv.

Inga kommentarer: