måndag 2 mars 2009

Förbannad

Men ändå inte.
Jag är i ett stadie då jag känner för att ställa mej upp och bara gallskrika, kasta glas och tallrikar runt mej som en jävla galning och få ge nån som irriterande jävla sate en fet jävla lavett så den knappt kan stå.
Ja, jag låter som en sur liten fjortis, och det är ungefär vad jag är med
Nu e d Final Exit i öronen, skrik i mellan åt och en stark jävla ilska som jag inte kan applicera på nått speciellt eftersom det är många små små saker som har lagts på hög som gäller så spritt skilda saker att jag inte kan avreagera mej på nått av det.
Fan, vaknade ju så förbannat jävla glad. Helvete me
Det var när jag fick dom här rycken när jag var liten på dagis som jag gick och terroriserade nån som var mindre än mej själv, klippte sönder nåns napp och puttade någon på måfå.
Det är ungefär så jag skulle vilja göra nu me, fast inte gå på någon svag utan någon som gav motstånd och därmed slippa ha dåligt samvete efteråt.
Karaktären på mej just nu är låg som satan, jag är en dålig människa som är förbannad och stör mej på allt som sker runt mej just nu som inte är så som jag vill att det ska vara. Jag vill bort från Södertälje men vet att det inte skulle vara någon skillnad i Umeå.
Det svarta hålet som jag ibland ramlar ner i är här åter igen. Kroppen spritter i ren frustration och jag vet inte hur jag ska få bort känslan.
Egentligen grundar sig ju denna känslan i att jag inte pallar göra det jag måste göra. Att jag inte vill göra det som jag gjort nu i över 6 veckor utan vill göra nått ANNAT! Hitta på nått jävligt kul som man samtidigt får energi av.
Men näääää, istället ska jag sitta här, transkribera och lyssna på några brudar i slow motion som snackar i mun på varann, höra min egna jävla lama röst och fejk flabb riiiiktigt sakta så att jag inte ska kunna missa en enda hemsk nyans i min tillgjorda dialekt och wannabe-ungdoms aktig så att de ska respektera mej och känna förtroende.
Helvete
Dessutom är det grått väder ute. Man blir ju förbannad!
Jävla mes pre-mens-stadie-brud, det är ju fan vad jag e.
”Ta en promenad”
Tänkte säkert nån jävel.
Fuck off

2 kommentarer:

Anonym sa...

Älskade syster! Bara två veckor sen är skiten slut! och tänk...de fejkade skratten och annat gör säkert att ditt material kommer bli GRYMT! Du kommer skriva en fantastisk uppsats! Då är du dessutom i VÅR lägenhet och sen efter två veckor till kommer jag hem en stund. Jag sitter just nu med långkalsonger, raggsockar, skor, yllefilt och mössa inomhus. Och framför mig på skrivbordet ligger lappen du gömt i min väska! Tack älskade!!! Den ska sättas upp på en vägg där jag ser den varje dag. Puss min kära

Anonym sa...

"Ta en promenad" tänkte säkert nån jävel...

Så sjukt kul. och sant, men hurtbullar är ju heller inga att lyssna på!

Linn