fredag 27 mars 2009

Krökar-läsare?

Jag har en liten teori om vad för personer det är som läser min blogg...
För det första, det är inte supermånga, men det gör inget. Det är mellan 15-25 i stort sett varje dag, UTOM på fredagar, lördagar o söndagar... Då sjunker statistiken med hela 50%!! Ok att 50% låter mer än vad det är faktiska personer, men ändå.
Det måste ju betyda att de som läser min blogg är personer som på vardagar sitter en hel del vid datorn o har det bajstråkigt o därför går in o läser, MEN som efter fredagslunchen tar helg o börjar kröka. Japp, så måste det va

TJO nu e d helg o kylen full av kall härlig öl (alla e inte mina dock, men det seeer så vackert ut!!) Solen strålar utanför mitt fönster och jag är MYCKET positivt inställd till denna helgen. Jag känner att det kommer hända nått fantastiskt bra! wiihoo

Inga kommentarer: