tisdag 24 mars 2009

Tisdag

Sol ute, emma inne.
Idag är det Zero 7 på stereon och praktik rapports skrivande. Det känns inte skoj. Alls. Är bara en sån där sak man måååste göra innan man kan börja på the real shiat, uppsatsen.
Dock känner jag en väldig skräck förtjusning mardröm längtan vill-inte vilja förskräckelse fantastiskt-skoj blandad känsla över det här med uppsats. Att varje dag, i nästan 10 veckor, lägga mitt eget schema. Inte ha en fast punkt att liksom besöka förutom min egna hjärna, litteratur och en ständig dejt med datorn.
Med tanke på att jag sen jag kom hem känt ett "varför ska jag gå upp? Kan ju lika gärna ligga kvar här en stund till... Ska ju bara upp till datorn o den e ju kvar..." så är det lite jobbigt.
MEN! Kanske är det nu dags för perioden i mitt liv då jag på allvar lär mej att få lite struktur på vardagen. Och det vore ju bra skit faktiskt.
Sol ute, emma inne. Men snart promenad till Linnan, handla våffel-grejs för mina sistaste pengarstackare (Nya imon, wiiihooo) o bjuda Linnan o hennes syster på nygräddare våfflor så här dagen innan våffeldan. Det är sånt som är bra me tentagrejs, man fååår liksom göra sånt eftersom det är så synd om en.

Appropå det förresten! Har klarat mej nu i 1½ vecka på 120 kr efter att ha handlat på hemköp för 250 kr förra söndagen. Och då är det fortfarande mat kvar!!!!
Tycker jag förtjänar en applåd *applåd* Tack ska ni ha, ha det gött haaaj

Inga kommentarer: