söndag 15 mars 2009

Oj shit

Ungefär DÄR och här och alldeles precis nu insåg jag hur få personer jag faktiskt känner i umeå. Har ju dom starka kandidaterna såklart i min umgängeskrets. Men när jag bott med den ena i 8 veckor, den andra är i Peru, den tredje i Palestina och den fjärde flyttat till Uppsala, då vart det plötsligt lite för uppenbart.
Jag känner ju för fan inte så många fler!
Visst visst en helvetes massa bekanta har man ju alltid, kompisars kompisar och en hel del folk som man kan stanna och snacka med på stan, festa med och kanske t o m ta en fika om man ses i skolan.. Men inga direkt som man spontant ringer till en söndag och frågar om man ska gå på Folkkök tillsammans, förutom de närmsta bekanta som jag då ändå msn:ade.
Ja, nu får gärna folk komma tillbaka från sina praktiker!

Herre ge, jag kom hem igår och e typ redan less!! Måste göras nått åt.

Inga kommentarer: