måndag 9 mars 2009

Måndag 9/3

Shit pommes vilken helg. Det var längesen jag kände mej som ett utskitet plommon på en måndag. Men today is the day för det.

Jag har:
*Druckit en massa öl
*Gått ut i Södertälje och Sthlm
*Festat me Malens boyfriend utan Malen.
*Märkt vilken tjurhagga jag kan va när ja e full av liv och trött
*Vatt på en förfest där 3 av 4 spydde i diskhon (dock ej pga alkohol först o främst)
*"Get over your self" insikt
*Tagit sönder en toalett
*Ätit 2 pizzor o lagt 1
*Skrattat en hel del
*Gått en hel jäkla del
*Fått en stalker på dansgolv
*Fått 9 blåmärken och ett rivsår på axeln
*Fått ryggen målat till ett konstverk med markeringspenna
*Diggat till underliga låtar som "Dr Snuggels" och "Halleluja" me Dr Alban
*Fått en vagel under ögat
*Sett Jonas gå in i en lyktstolpe me full kraft
*Inte tänkt på måste-göra-saker alls
*Skrikit lite för mycket
*Lagt ut en hel del pengar
*Blivit arg när de slarvat bort min sjal i en krog-garderob och sen hittat den hemma
*Blivit biten i armen
*Haft sjukt kul

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaaaa! Skabb-Emma, fin-Emma, bäst-Emma. Nu fick jag många skratt. När kommer du och hälsar på?

*Emma* sa...

Gött o kunna roa på avstånd!
Ja, när kommer jag o hälsar på? Har ju inget jävla pass.. hur lång tid tar det att fixa det?