tisdag 3 mars 2009

Förslitningsskada?

Jag har ont i min högra armbåge. Och knäna, men det är ju inget nytt.
Jag funderar på om armbågen kan ha me o göra att man sitter i helt sepeställningar vid datorn, och att jag nu har suttit typ konstant vid datorn i 6½ vecka.
Kan nischt va bra
Och förslitningsskador i armbågen känns ju lite för 45-årig fisblek småfet kontorsråtta för att falla mej i smaken.

Skrev ut alla mina transkriberade intervjuer utom en idag som jag tycker är astråkig att transkribera (eller ska jag bara skriva "extra jävla bajs tråkig jämfört med de andra som med är astråkiga"?). Det var 255 654 ord, 94 sidor långt. Fan i mej imponerande! (eller "fan i mej"? Usch det låter ju inte alls bra när man tänker efter att säga/skriva så!!)
Nu ska jag dock bara läsa all det där igen typ 50 gånger.
Det ser man ju fram emot

Inga kommentarer: