lördag 4 oktober 2008

Vita veckor..

I måndags började mina 2 vita veckor. Jag ska börja med 2 veckor, kanske att det blir en månad, återstår att se. Och ja, jag kommer förmodligen tjata helt jävla galet mycket om detta.. Har redan lyckats nämna det typ 200 ggr för mina vänner, och de är redan less. Vilket jag självklart mer eller mindre struntar i. Jag kommer behöva säga det, diskutera högt varför det är bra, hur mycket pengar ja förhoppningsvis kommer spara osv. för att klara detta bättre. Förstår hur drygt det kommer vara för dom att lyssna på det, men men... Det är ju mina vänner så någonstans i deras undermedvetna förstår de nog.
Idag blev det först EPP, där jag drack Pepsi Max. Sen blev den en spontan miniförfest hos mej, jag kollade på och ska nu städa undan ölburkar. Är schleten efter dagens duktiga plugg, så gick inte med ut, men det var väldigt trevligt. Helt ärligt är jag faktiskt inte ens sugen på bärs. Värre kommer det nog dock bli imon då vi ska på Scharinska på punk-spelningar. Men men...
Som sagt gott folk, var beredda på mycket tjat om detta. Vitt i mitt liv... Det är tufft. Inte tufft som i coolt utan som i jobbigt. Som i "icke naturligt beteende". Jag tror inte ja ska kalla det "vita veckor". Vet dock inte vad jag skulle kalla det istället. Förslag någon?

Inga kommentarer: