fredag 10 oktober 2008

HBK - Hammarby

Nämen, vad är det jag seeeer?
Ligger Halmstad före Hammarby?!!
Inte helt chockerande i ofs eftersom jag sagt hela sommaren att HBK alltid blir kick ass på slutet och därmed oftast klättrar som fan i slutet av säsongen...
Men nöjdare än vad jag är just nu kan man knappt va, eller vad säger du Mcus?
Och dessutom DIF e före... ajajajaj! Men där löser det sig nog, tror du int?
Ja, jag vet att det sitter minst en väldigt sur person just nu i Malmö, och en väldigt nöjd och glad person i Umeå. Som det kan gå, som det kan gå....

Hörde jag ett Halmstad? HALMSTAD!

"Toppen är vårat HBK, toppen dom vita och dom blå svänget, i bollklubbsgänget när hela laxastan till Örjan skall gå. Toppen är vårat HBK, toppen är när dess kvastar gå stilen och lagprofilen är det som gjort dig till klubben med go. Bakom dig vi ställer så gärna upp, om så allsvenska eller cup. Du alltid kan räkna med vårt stöd, såväl i framgång som motgångens nöd. I toppen ska ligga HBK, proppen den åker alla på glansen, och elegansen är adelsmärket för vårt HBK"

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, det vet vad jag tycker om dina försök till uppretningar, men det biter inte, för än finns det matcher att spela och poäng att ta och en jävligt intressant match... Hammarby, Bajen!!!-HBK.

Systrar och bröder, bröder som glöder, va med och hoppa, hoppa för bajen! Hammarby, Hammarby, Hammarby, Hammarby!!!

*Emma* sa...

Biter dom inte? Var det därför du igår hotade med att stänga av mobilen för att slippa mina klockrena sms?
Ja, den matchen kommer fanimej bli intressant...

"Systrar o bröder, bröder som glöder"?? vart fan tog systrarna vägen? Och vadå "hoppa"? Låter som nån fjantig barnvisa "hoppsi skutta din lilla skrutta".. nä tacka vet ja HBK