torsdag 30 oktober 2008

Hum

Den viktigaste matchen gick åt skogen.. Den prestigefyllda matchen mellan HBK o Hammarby. Men men, det är bara att gratulera Bajen till att nu igen va bäst i sthlm, och är det några som borde vara det så är det ju dom.

Inatt har det snöat här. Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om det. Syster var hur lycklig som helst. Jag är mer skeptisk.

Och alla lämnar Ume lite titt som tätt numera. Jag var ju precis borta i 16 dar, Malen ska vara borta i 2 veckor, Linnan far till Ö-vik i helgen o syrran far ner till Halmstad nästa onsdag. Tack och lov kommer alla tillbaka iaf, och det är alltid någon kvar.

Konstigt hur själv man kan bli trots att man inte är ensam. Min kropp saknar en annan kropp som man bara kan sträcka sig efter och röra vid. Ruffsa lite i håret, bli ruffsad i håret. Men det är så verkligheten ser ut. Det är så det är. Inget att tjaffsa om.

3 kommentarer:

Jenny sa...

Och snart är jag tillbaka i Umeå, i januari! då måste vi ses!

*Emma* sa...

Ja hurra!! när i januari?

Jenny sa...

Vi får se, men i början, jag börjar eventuellt skola fast måste pendla i så fall till Vännäs. Men jag ska bo på Ålidhem igen, verkar det som! :)