onsdag 29 oktober 2008

Tillbaka igen då rå

Tillbaka i Umeå, mörkret o kylan, men även värmen från syster, vänner och mina egna saker, min egna säng!

Under min flumresa upp hit (jag håller på o läser en sån där bok ni vet som man blir sjukt påverkad av hur man pratar, tänker och skriver) så skrev jag ner lite flyktiga tankar eller saker jag såg, kom på, funderade över. De redovisas nedan:

Varför är det vänstertrafik för tågen när de möts?

Eftersom jorden faller mot solen långsamt långsamt, kan det inte vara så då att vår galax faller mot en annan galax och att vi någon gång kommer stoppas?

Söta och coola ungar e söta och coola i ungefär 30 minuter, sen blir de monster...

Man åker förbi en helvetes massa träd när man åker tåg, och få hus och annat roligare.

Jag skäms när mina skor är nya eftersom de är så vita, så då skitar jag ner dom. Men vissa håller sina vita så länge det bara går..

Undra om det skulle vara värt att aldrig älska och vilja vara med någon så att man slapp mista någon, för till slut kommer alla mista alla.

Ja, det kan vara ensamt att åka tåg, men man hinner fundera över en massa saker som är helt meningslösa och just därför härliga att fundera över...

Inga kommentarer: