söndag 12 oktober 2008

Tidig söndag

Om 13 timmar kommer jag befinna mej i Ängelholm. Där blir jag upphämtad för att sedan fara i bil till Halmstad till föräldrar, bror och katt. Som alltid känns det lite konstigt så här innan man ska fara, lite omöjligt att förstå liksom... Men tack o lov missar ja korridorsmötet ikväll. It will be tjaffs!

Igår kväll gjorde jag ett nytt rekord! Jag har aldrig gått och lagt mej så tidigt en lördag förut utan att ha varit sjuk. 21.15 stängde jag av datorn, la mej i sängen o läste. 22.14 släckte jag lampan o somna. Vaknade nu kvart i 8 av mig själv. Utvilad, skön i kroppen och lite förvirrad över vilken dag det var. Helt sinnessjukt, men jag mår bra av det. Kroppen, hjärnan och allt där emellan känns mjukt, utvilat, rofyllt, ostressat. Imorgon har jag haft 2 vita veckor. Ska nog fortsätta ett tag till.

Igår var det 37 pers som läste min blogg. Eller 4 som gjorde det flera gånger. Men jag undrar sååå vilka dessa är!

Nu ska ja städa mitt rum lite, packa min väska och vara i stort sett klar, så ja vid 12 kan fara t skolan o fix lite grejer. Fy fan vilken geek ja känner mej som. Hur de nu känner sig... Om dom finns..

Inga kommentarer: