onsdag 15 oktober 2008

Lamt

Min tid i Halmstad fuckar sig lite.. Huvudvärk igår, stress över att tentan inte blir klar så att jag bara kan vara ledig, praktikens icke existens och en vilja att kunna hänga me föräldrarna utan att känna någon annan stress o press har gjort denna vistelsen annorlunda mot vad ja hade tänkt mej.
När jag insåg att jag t o m fräste åt snälla mamma o pappa imorse för att jag inte fick studiero och paniken bredde ut sig, så bad jag om ursäkt, tog mitt pick o pack o gick till biblioteket.
Sitter här nu, tittar ut på ett höstigt grått regnigt Halmstad och får inte studiero här heller. Kan ha o göra med att denna tentan är den sämsta jag skrivit i hela mitt liv, och att den inte ens går att rädda om jag ens försöker. Därför är det egentligen dags att bara skriva de sista orden och sen lägga ner.
Drygt 2 dygn kvar här bara, sen är det dags för Malmö. Känns som att det trots allt blev för lite tid här.. Kanske får fara tillbaka någon mer dag på vägen tillbaka norrut,,,
Inte för att jag har en superlängtan än till Nåland. Har ingen direkt önskan om att stanna här eller i ofs. Men känner inte heller att ingen av dom här platserna passar mej. Kanske kan jag som det ser ut nu stanna precis vart som helst eftersom inget direkt lockar eller olockar. Konstigt.
Önskar jag hade nått vettigt och skoj att skriva om, eller en konkret tanke eller fundering som skulle va iaf lite halvkul att läsa om, men sorry dudes, det är så här lam min hjärna är för tillfället.

Inga kommentarer: