lördag 11 oktober 2008

Schizo-paper

Helvetes skit. Jag fattar inte vad mina lärare vill att jag ska skriva egentligen i mitt paper!!? Jag fattar inte vad de exakt vill att jag ska bevisa att jag har fattat, för i varenda bok jag läser så är den kulturanalytiska tanken och blicken grundämnet, och det kan vi ju redan! Och att fixa ihop alla dessa böcker som handlar om olika saker men ändå samma, och sedan applicera dom på ett helt annat objekt eller organisation, ja det kan ju inte bli annat än totalt jävla schizo!
Jag fattar typ inte mitt eget paper. Jag fattar inte vad det är jag försöker visa på. Jag fattar inte vad exakt det är jag ska skriva för att de ska förstå att jag är bra och har läst!
Helvete me...
Men vi sitter här iaf, jag o Malen, på universitets biblioteket en lördag (!!) och är sjukt jävla duktiga. Alltid nått man kan klappa sig på axeln för sen ikväll och känna att man gjort bra. Även om reslutatet i sig själv kommer bli skit...
Ja, detta arbetet kommer verkligen bli skit dåligt. Men va fan, för att få Godkännt krävs det ju typ att man bara lämnar in ett papper där det är nerkraffsat lite grejs...
Bara för det är dom säkert extra hårda denna gången... Fan me

Inga kommentarer: