måndag 22 oktober 2007

You can´t make me!!!

Trotts ungen är tillbaka...
Satt o plugga i min fotölj o bara gäspade hela tiden. Tänkte "Man kanske skulle träna lite."
Satte på min Pilates-dvd, drog fram mattan (som ja aldrig använt.. har aldrig ens tränat Pilates i detta hem) o värmde upp tillsammans med den über sminkade as snygga blonda träningstjejen (jag har förstora fula träningsbyxor, en gammal t-shirt, fett hår o inge smink) o kände vilka jämlika vi var! Himla tryggt och trevligt.
Valde 30-minuters passet (som var, hör och häpna, 35 minuter istället!!!!!! tror dom jag har huuur mycket tid som helst eller??!!) o kände mej faktiskt lite duktig... tills det var typ 2 minuter kvar.. Då sa jag högt för mig själv (ja, jag har börjat med det igen...) : Nä, jag VILL INTE!
Tryckte på off-knappen.
Var glad att jag var hemma i mitt rum istället för på IKSU där mitt utbrott hade fått ögonen på sig och kanske ett: "Du är aldrig mer välkommen" slängt i nyllet. Men jag ville ju inte mer!!
Och hur snygg o sminkad och vältränad och säkert superduper populär tjejen på tv:n än va, så kunde hon inte tvinga mig.. HAHAHAHA

Men det dåliga samvetet börjar redan komma smygandes... attans

Inga kommentarer: