söndag 28 oktober 2007

Sam, dra dit pepparn växer!

Alltså, jag kollar aldrig på Idol, bara när det är förnedringstv och dom har intagningsprov. Ja, jag är en av de ytterst få människorna som faktiskt vågar erkänna att jag tycker om intagningsproven eftersom människor som har noll självkänsla när det gäller musik kommer dit. Men visst, är man tondöv är det ju inte så lätt att förstå att man inte kan sjunga. (ja, jag låter pretto, och jag är det oxå)
En som verkligen inte kan sjunga, men som ÄNDÅ är med i Idol, är Sam. Ligger idag framför tvn o kollar på reprisen. Vet inte vilka alla är. Men vad jag vet är att SAM ÄR SÄMST! Jag menar, ordet "sämst" innehåller ju t o m säms namn! Hur i helvete vågar han ställa sig med sin fula jäkla sångröst och sjunga Nothing else matters av Metallica??!!! Det lät förskräckligt, hemskt och det gjord ont i min själ. Jag vet inte vem som åkte ut i fredags, men just nu hoppas hoppas hoppas jag att det var han. Hes ful röst funkar inte i längden, fatta att man tröttnar efter 10 sekunders sång.. Jävla sopa!!!

Och varför har de Raige against the machines musik i bakgrunden när de visar nått klipp om nån pojkspoling som sen ska sjunga The Ark? Aj mitt hjärta

Inga kommentarer: