onsdag 3 oktober 2007

Tenta o knytis

Idag bestämde jag mej för att tentan är klar... typ ^^
Pratade med min fina vän Toff som numera bor i sthlm, och han hade läst min tenta och gav mej lite råd och förslag. Men han sa även att den var bra, och då litar jag på det. När jag har skrivit så intensivt blir jag snurrig i huvudet och vill bara radera allt... men då låter jag bli haha

Knytis på institutionen var mys. Åt som vanligt för mycket kakor och kex men det är för att jag aldrig äter sånt annars. Men blir lite rädd för mej själv när jag äter så mycket kakor o grejer att jag sedan mår illa.. och att gå direkt från knytis t NH o dra en öl känns som en bra idé, men i en redan för full mage och även mätt sådan blir det lite mycket.. men gott!!

Usch, sitter o kollar på Heroes.. det e läskigt ikväll!!! läskigt men braaaaaaa grrrr o morrr

Jag funderar på att slänga ut tv:n.. men jag kommer aldrig våga. jag menar, vad ska man göra istället??!! OMG, börja läsa? usch
Men det kanske skulle va nått egentligen. Och när man verkligen vill bli underhållen utan att behöva tänka alls så kan man kolla på tv på datorn..
Men det är faktiskt en sjukt läskig tanke det där om att hjärnan är mindre aktiv när man tittar på tv än vad den är när man sover...
Nu fortsätter Heroes!!

Inga kommentarer: