tisdag 2 oktober 2007

Hata TV!!

Jag blir så j*kla förbannad!!
Oftast är det faktiskt så att när jag titta på tv så försöker ja stänga av min politiskt korrekta hjärna eftersom man annars blir tokig på allt dåligt som sänds o på all kvinno- invandrar- gay- och andra utsatta grupper -förnedring..
men ikväll blev det för mycket..
Kollade först på Jay Leno Show. Jag brukar tycka han e bra, men han kan ibland gå för långt.. men ikväll var det bara för mycket!! Ni vet han The rock, han va gäst. de satt o drog manlighets skämt på manlighetsskämt o bögrädslan var så tydlig att man nästan kunde ta på den!! Visst, The Rock är verkligen en manlighetsman!! ujuj, ett muskelpaket som alltid ser supertuff ut. Han har spelat dragqueen en gång...*applåd* applåden dog dock ikväll när han satt o i stort sett bad om ursäkt för den rollen..
Jag blev trött o bytte kanal, till 4:an..
Då var det en kvinnlig kändis (kommer tyvärr inte ihåg vad hon heter) som var med i Kändispoker grej.. En del är kändisar, andra proffesionella pokerspelare..
Iaf, hon slog ut gubbe på gubbe, o i intervjuerna av varje gubbe sa dom "vilken tur hon hade" och "hon va ju rolig" o "man vet aldrig med nån som inte kan spela"..
Sen VANN HON!!!
och vad säger först o främst programledaren?
"Här kommer hon, knattelaget i Champions league på högklackat!"
o hon svara:
"Ja! Så himla kul o vinna! jag har alltid tänkt att ´jag kan´, men jag tycker faktiskt synd om dom! jag menar, här kommer jag..."

AAAAWWWWWWWWWWWWWWWWWWHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!

lilla lilla lilla hon tycker syyyyyynd om de stora stackars männen som blev slagna av en kvinna!

Tv:n är nu avstängd. Svart, tom och tyst.

Hadejag vunnit hade jag varit grymt brutal o inte tyckt synd om dom ett dugg! jag hade vrålat, sparkat av mej skorna och gjort en nu-är-ja-rik-o-lycklig-dans-o-gubbarna-o-kärringarna-som-förlorade
-kan-lipa-hur-mycke-de-vill!!

Ja, jag blev PK (politiskt korrekt), men jag mår fan bättre av det!

1 kommentar:

Usubuku sa...

att inte ha teve is the shit! och det är väl klart att man som kvinna alltid måste be om ursäkt för sin framgång? annars blir ju de stora, starka karlarna rädda, ledsna i ögat och känner sig hotade. så kan vi ju faktiskt inte ha det.