tisdag 23 oktober 2007

3-åring

I mellanåt känner jag för att lägga mej ner på marken som ett ilsket barn och bara skrika. Men hur jävla vuxet är det då?


Idag var jag äntligen och tränade!! Cyklade på en cykel (nähe!!) i drygt 35-40 minuter 1,7 mil. Förbannat stolt, och jag slutade inte direkt för att ja var särskilt trött, mer för att tanten som satt bredvid inte tyckte det var så mysigt att det stänkte svett på henne..
hatar folk som ska träna men ändå se så jäkla fräscha ut! Jag menar what´s up with that? Eller så kanske det är så att de är så tränade att de knappt svettas längre..
Folk glodde som fan när jag gick ut, men inte så konstigt eftersom när ja har tränat ser ut som att ja håller på och dö. Helt jävla illröd i fejset och typ blå om läpparna.... (det sista var lögn, men det lät inte så dramatiskt med bara rött ansikte när ja läste det..)

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen gå och handla, sen läsa för att ikväll kunna njuta av, vadå? det är ju tisdag!!! Desperate Housewives såklart!!! wiiieeee


Morsan o fossan for till Egypten imorse... Kommentar på det överflödigt :/

1 kommentar:

Anonym sa...

hej, hej. Intressanta tankar. Såg att vi var grannar på Hallandsbloggen.se Kul

Kolla gärna in min blogg