fredag 26 oktober 2007

Ful kropps-skugga, häxa och sund

Idag börjar skriva utan att veta om vad ja ska skriva om. Annars brukar jag som ha funderat en stund och sen bara bli lite förvånad själv över vad som kommer ut, men icke idag, idag blir allt ett :-o ...kanske..

Idag har jag: Vaknat en gång, gick upp. Hann till hallen innan ja ångrade mig och gick o la mej igen.
Vaknade igen, två timmar senare. Såg smset systern skickat om olyckan i Umeå. Spexigt. Skyndade mej upp, hoppade in i duschen (i mitt badrum utan lampa.. den e sönder o jag får inte loss lampkupan.. o jag e för stolt för att fråga nån jävla pojke om hjälp..så jag måste bjuda hit någon som spontant kommer säga "nämen, oj, jag kan kanske fixa det" utan att ja behövt säga nått..) så jag duschar bland levandeljus.. spännande.. och ens profil på väggen blir helt knasig!! Jag ställde mej i profil och skrattade åt min egen kropps skugga.. det e d fan inte varje dag man gör!
Efter det hände det inget intressant, och det har det inte gjort på hela dan.. Fast snart gör det d!
Jag ska åka ner t stan och göra ett jobb åt VK (Västerbotten kuriren). Eller, jobb o jobb, Linnea ska sminka mej som en häxa som ett Hallowenreportage.. Jag tänker fråga vad dom tänkt göra för Alla Helgona reportage!!!! vår egna jävla tradition som dessutom är en av de bättre!!!!! Jävla Usa.. (och där fick ja in d i dagens blogg haha)

Ikväll ska t min vän bar-Maria som opererat knät och ligger hemma o hatar sitt liv o muntra upp henne lite med morötter, dipp, mineralvatten och film :)
Inget festande i helgen, nya emma e här.. lite tråkigare lite snyggare ^^ (det sista hoppas jag iaf på kommer hända snart!! annars e jag ju tråkig helt i onödan och lever ett missär liv helt åt helvete i onödan.. men detta får ja icke skriva om eftersom det då finns en risk att jag kommer skippa hela kuren och träningen.. men eftersom ja inte hade planerat vad jag skulle skriva om idag kan ja ju inte hjälpa detta!!)

Ja, vad säger man?
:-O

Inga kommentarer: