torsdag 11 oktober 2007

Harkel

Nu har det hänt grejer serru!
Igår ändrades jag.. Från svart till, eehh, typ rödbruntguldhår. Försöker vänja mej och vet inte om det kommer få vara så. Jag får en mindre chock varje gång jag går förbi en spegel.. glömmer liksom av det. Men vänjer mej kanske så småningom..
Sen vart d fest igår. Firade Maria och Malin lite eftersom de båda fyllt år i helgen. Trevligt trevligt!
Och Mini, hans flicka Amelie och Maria var här på efterfebbe. Mys men vi var alla lite trötta och det blev inte så party, dessutom kom inte de andra som jag trodde.. men men, så kan det bli ibland.

Och ikväll/eftermiddag va Linnea här på middag. Väldigt myspys o roligt! Gjorde fantastisk middag med lax inbäddad i smördeg och med philadelfia ost emellan och kokt potatis (tack mamma för recept!) Sjukt jäkla gott!!! Det ska jag lätt göra igen! snart!
Och alltid trevligt att ha Linnea på besök. Halvsjuka samtalsämnen och skämt blandade med seriösa pratstunder brukar, och blev även idag, vår kompott.

Usch, vill inte jobba hela helgen!! men behöver pengarna... så enkelt e d. hur trist det än känns.

Måste nog fara ner t sthlm snart innan jag får krupp!!

Och måste lära mej Powerpoint igen. hur jävla kul är det då?

2 kommentarer:

Vi på Naturskolan sa...

Jättekul faktiskt!! Du kan göra jättetrevliga sidor med musik å så!

Cildir sa...

Lax inbäddad i smördeg och med philadelfia ost emellan och kokt potatis!?!?!?!

Drägglaaarrrrrrrr! Usch nu blev jag hungrig!