tisdag 2 oktober 2007

Blandade flyktiga tankar

Idag är jag lite gladare.
Kanske är det dags att lägga det brustna hjärtat, de smala jeansen och de blonda håret bakom sig och inse att nu är det som det är, och jag kan vara glad ändå!
Jag menar, man kan ju inte för evigt hålla fast vid det gamla. Då hade jag fortfarande lyssnat på Ace of Base...!!!
Nä, det hade jag nog inte.. men ändå.

Man hinner fundera på många saker man inte borde fundera på när man skriver tenta. Det är precis som att hjärnan hamnar i koma från begrepp och akademi och därmed börjar fundera på sånt man annars inte har tid med.

idag är det tisdag.. två tisdagar i rad har jag och karl spelat schack.. men det verkar inte bli så ikväll. Han pluggar säkert. Vilket nog är bra. Han har vunnit 100% av gångerna, och ikväll är jag så trött i huvudet att jag hade förlorat direkt. Men jag närmar mej att vinna varje gång! Sist vi spelade slutade det med att båda hade huvudvärk eftersom partiet var så långt, haha

Idag försökte jag se mej själv i vandrarkängor, hennafärgade strumpbyxor, mossgrön knälång vid kjol, nån kofta och röttoranget hår...
det gick inte så bra.
men jag jobbar på det.
Utan att direkt veta varför...

Nu är det dags för nattmacka och te

Är jag färdig med tentan? Jag kan faktiskt inte svara på det...

Inga kommentarer: