söndag 14 oktober 2007

Helgen = slut

Jaha, då vart det söndag igen. De som känner för mer helg, räck upp en hand!! *räcker upp*
Har jobbat både fredag o lörda, och ikväll ska jag utbilda lite folk på NH hur man jobbar och vad man ska tänka på i en bar.. ideellt. så snäll e jag ^^

Det enda jag vill klaga på idag är: Fy fasiken för mini-bossar! Sådana som antingen själva tar makt de inte bör ha eller sådana som får makt de inte bör ha.. Usch!! Och det finns en sån där jag jobbar. En riktigt jobbig en. Men jag kommer nog, förhoppningsvis, kunna sätta han på plats nån gång. För jag menar, vi kan ju inte ha folk i vårt samhälle som går omkring och tror de är bättre än vad de är!! Neeej, dessa människor måste genast veta sin plats och förstå att de är totalt inkompetenta som chefer.. eller mini-bossar.. eller människor..för det är han verkligen.
eller har jag ingen rätt?

Idag vill ja inte göra nått.. alls. Men måste snart hoppa in i duschen.

Jag borde läsa. orka.
Jag kommer inte ens på nått roligt som någon har sagt de senaste dagarna... missääääär

2 kommentarer:

Vi på Naturskolan sa...

Jag skäms för mitt dåliga inflytande på mina barn!! För vad tänkte jag i söndagskväll eller måndag morgon för den delen......"tänk om helgen ändå hade en tredje dag eller varför inte en fjärde .. eller...." å du är bara 21 ( och ett halvt) å redan indoktrinerad.....

Anonym sa...

Det är helt otroligt att jag har en fru och en dotter som båda vill att det skall vara tre lördagar och tre söndagar i varje vecka. Dessutom minst 26 veckors semester. Med för många såna människor hade det inte producerats mycket i världen, men den kanske hade varit snällare.
Pappa