torsdag 4 oktober 2007

Wiiiee!!

Nu har jag vatt på skolan, skrivit om de saker i tentan som jag missat och sen lämnat den!!!! till Monica... institutionen var stängd så hon kommer få lämna in den åt mej imon. Så just det tillfredsställande momentet fick jag inte. Men det känns sjukt bra ändå!!! OMFG tentan e inne!!

O snart, om typ 1½timme kommer mamma t Umeå. WIIIEEE!! jag ska hoppa på flygbussen när den passerar mitt område ("mitt område", det låter som om ja är någon slags gangster haha) o sen fara ner t stan o hem till frida.. sen blir det rödvin o mat o grejs o mysa. Hon ska hänga här ("hänga"? haha) hela helgen. Mycket mys!

Imon fyller Malin år + att det är tentafest, men eftersom mammsen är här ska ja va me henne.. Men jag och Monica ska dock fira Malin på onsdag istället, så det känns bra. Får ha en minitenta fest och födelsedagskalas. Och då kommer Jonas vara här! Skojskoj!!

Nu ska ja höja Raised Fist-musiken o städa det sista!! jag trotsar inte bara gravitationslagen, även mina grannars jag-tål-musik-till-en-viss-punkt-lagen ska oxå trotsas ^^
Och hur i hel*ete trotsar jag gravitationslagen? dessutom höll jag på att skriva graviditetslagen. Ja, hjärnan e lite underlig så här efter tentaperiod.

Inga kommentarer: