tisdag 9 oktober 2007

Tisdag= Karlhäng

Tisdagar för mig är Desperate Housewives kl 21 och sedan häng me Karl som har och förhoppningsvis kommer att innebära schack. Himla trevligt!
Ikväll blev det dock bara datorpyssel och South Park tittande... Också trevligt. Vi var för sega båda två tror jag för schack.
I går såg jag en postgubbe (han var runt 25-30 års åldern) som bar en gammal dams (hon var runt 65-140 års åldern) cykel som var låst.. Hon gick oroligt bredvid o hade koll så att han inte skulle tappa den.. Det var en sån himla söt syn! Och precis när jag gått förbi ställde han ner cykeln och sa: Nädu, nu måste jag vila lite! Och hon: Jaha, ja, den kanske är lite otymplig..
Nu när jag skriver om händelsen låter den inte alls söt juh! men det var den.. så det så.

idag trodde min kära vän Maria att jag var på date med en snubbe i 45-års åldern (mycket ålder i dagens blogg!) men det var min kära pappas jobbakompis Göran som bjöd mig på lunch eftersom jag e fattigstudent, jag hade lämnat tillbaka hans cykel som jag skulle låna 4 veckor men nu lånat 1 år och 4 veckor och för att jag är så fin.. (det sista är en egen bedömning)
Min kära vän blev iaf väldigt nyfiken och vi hann knappt lämna restaurangen innan ja fick ett sms där hon undra vem jag åt med.. haha, attans, jag skulle ha ljugit!!

Jag och systerystern åt hemmagjorda hamburgare idag. MUMS! och jag kommer äta hamburgare i morgon och övermorgon med eftersom det blev mycket över. Men det gör verkligen inget, bara mums! Hon är bra på att steka kött så att det blir godismumsigmat av allt det där slaffsiga. Själv försöker jag lära mig!

Imorgon, ujujuj, imorgon. Ska bli sjukt spännande och säkert lite jobbigt.
Sen efter det blir det feeeest!!

Inga kommentarer: