söndag 21 oktober 2007

Trevlig helg

Ja, det har faktiskt varit en ganska trevlig helg. Sov hos Frida till fredagen, hängde där hela dan, for hem och sen till jobbet. Var ganska trist att jobba, inget folk ute. Efter jobbet gick ja o en till en trappa ner t kårpuben och drack ett par öl. Var hemma kl 6.

Lördagen var ämnat till Bolaget, sen städa rummet, sen baka en supergod vegetarisk paj. Hade korridorsmiddag vilken var trevlig, och sen kom det lite folk hit. Efter ett antal öl hamnde vi till slut på Villan ja o Malin. Sjöng Sing star, "An eye of a tiger". Jag vann ^^
Sen tillbaka hit, drack ett par öl, gick på en konstig efterfest där ingen reagerade att vi bara gick in o satte oss i ett rum me bara främlingar.... och det var inte så kul heller.
Richard kom hit liksom Spex-Anders och lite löst folk ja aldrig träffat. Men till slut vart det bara ja, Richard o Malin kvar.. de tre följeslagarna. Mycket skoj o mys! Stackars Rikard som inte fick sin Vegan-rulle som han frågade efter 1000 ggr!

Idag for ja direkt t Malin o åt frukost, o sen har ja legat i hennes soffa verkligen heeeeeeeela dan! Supermysigt!! Thank´s hun

Funderar på att antingen åka t sthlm nästa helg, eller kanske åka hem en senare helg? Det är få lektioner nu och en hel del övningar som man lika gärna skulle kunna göra på annan ort och hellre bara skriva dom...
Jaja, vi får se.. Har ju inte så grymt mycket pengar heller..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Pappa tjatmumrik svarar.
Hej där min pussgurka, det verkar inte som om ni sliter er sönder och samman med pluggandet.(jag skojar lite, vet att det går i vågor) Men du nu kommer tjatet: Ligg lågt och håll på dina små pengar, det är snart jul och jag vill ha minst en julklapp (på kinden går bra). Läs en bra bok eller se en packe filmer, det blir inte så dyrt om man skippar godis och ööööl. Ja jag är tjatig, men menar väl.
Nu åker vi i morgon så ha det så bra tills vi hörs igen.
Pappisen

*Emma* sa...

Om du läser mer noga kära far står det inget om nått godis utan istället om en hemmagjord vegetariskpaj som jag åt.... och jag jobbar nästan varje helg vilket oxå står i bloggen längre ner, och hinner därför inte festa men får pengar..
ha det så mys i egypten, ät en massa god mat, drick en massa gott vin o ööööööl och sola i det starka UV-ljuset! pussar