torsdag 27 november 2008

tv helvetet

I en reklampaus i Simpsons zappade jag runt som vanligt. Råkade hamna på 3an där Du är vad du äter höll på.
Dagens program handlade om ett par, hetero, som hade gått upp en hiiimla massa hemska fula kilon tillsammans.
I det inslag jag råkade få se var snubben på besök på något stunt-ställe där han fick prova på att bli fejk skjuten o sånt, och anledning sas vara att han "skulle bli mer matcho". Där släppte jag ur mej en minisuck.
I inslaget efteråt fick man se hur tjejej fick öva på att vara sexig och slirar runt en stripp-stång.

Behöver jag säga mer? Behöver jag smått tvinga er att läsa en lång text vad jag tänkte om detta?
I think NOT

Funderar åter igen på att slänga ut tvn för alltid.

1 kommentar:

Anonym sa...

Trots att vi snackade om TV-helvetet igår så började jag småskratta idag igen bara jag såg överskriften, det är bara så gott att älska dig så mycket det bara går. Du släng inte ut den den kan vara bra att ha, det räcker att dra ut sladden ur väggen.
Pa