tisdag 4 november 2008

O herre ge..

Jag läste nog den mest intressanta kommentaren på en annan blogg denna morgon.. det löd så här:

Jag trodde det var ngt socialt snarare än biologiskt som gjorde att tjejer blir kära i sina kks. Men iochförsig, jag har hört en teori som säger att kvinnan tappar lusten om hon är med en man förläng utan att bli gravid. Blir man inte gravid är det dags att börja leta efter andra, således tänder kvinnan på andra män… vet inte om de låter lite långsökt?

Det kommer från detta blogginlägget.

Jag blir lite orolig då... Och detta kommer snurra i mitt huvud hela dan vilket jag inte ser fram emot..
I ofs ska jag till kvinnokliniken idag för att göra ett härligt cellprov, det vill säga: Slänga upp benen åt varsitt håll inför en främmande snubbe, som det alltid är som gynekolog på sjukhuset, och "försöööka slappna aaav".. Jävligt lätt du när man ligger där och visar sitt halvheliga i en väldigt underlig situation som inte innehåller lakan, halvmörker och mys. Bara steril sjukhusmiljö, metall-instrument och gummihandskar..
Men får la fråga han om detta kan stämma.. eller kan man fråga sånt utan att skämmas lite? Jag är inte helt säker på det..

Inga kommentarer: