tisdag 3 juni 2008

Tillägg Yran

Var inne på Ellies blogg o snoka. Hon beskrev sin helg och snackade såklart lite om Yran.
Och jag måste hålla me henne, vart fan var kaoset som vi alla väntade på?
Liiite kaos var det, men inte alls som förra året. I ofs var det skönt att det inte var typ en miljard människor så man kunde ta sig fram, men detta var lite pinsamt. Dock hade jag ändå så sjuuukt kul på torsdan o fredan att det inte gjorde så mycket.
Dock vill ja, precis som nämnda brutta, lägga upp den här videon från förra årets yra. Bland det coolaste ever, och registrera klockslaget, nattetid, och den ljusa himlen, Mårten fläshar förbi lite snabbt, och galenheten är ett faktum.
Kolla även in den här! Den är så sjuuukt fin och jag blir alltid lika lycklig när jag ser den. Man kan tycka att det är tragiskt, men icke jag. Killen i grå munktröja är ju lätt sötast! Detta är Yran för mej, trots just denna videos datum. För detta är Umeå, Yran och folket

Inga kommentarer: