måndag 2 juni 2008

Kl 4

nu kl 4 i natt när jag inte kunde somna insåg jag att herre gyyd, ja skrev kapitalism när jag menade konsumtion hahahaha. Ja shit vad fel det kan gå. Och jag fattar inte 1) hur det kunde bli SÅ fel ord, 2) Hur jag kunde komma på det kl 4 på natten utan att direkt fundera över min blogg 3) varför jag sitter här nu. Är det verkligen så viktigt att förklara?
Men, man får lyssna på kropp o knopp, uppenbarligen är det viktigt alldeles precis nu.
Kapitalism - konsumtion
hahahaha
Ja, det är tur jag tycker det är roligt. Kunde ju lika gärna bara blivit pinsamt. Men nu är det verkligen kul eftersom jag kom på det själv.
Nu ska jag verkligen krypa tillbaka till sängen och försöka sova.
Natti!

3 kommentarer:

Anonym sa...

haha, Ja du ser!

Anonym sa...

Så mycket man kan vara bitter på, som börjar på K. Kukar, konsumtion och kapitalism.. Då är det inte det manliga könsorganet jag menar. Jag menar givetvis norrbaggar som kokar hund. Vid närmare eftertanke är dom nog mer fittor än kukar. Ingen vill väl bli kallad kuk, men är inte fitta lite värre? Och vad beror det på? Personligen gillar jag fittor bättre än kukar.

*Emma* sa...

anonym som ja antar är marcusen: Look who´s talking noooow (sjukt bra låt för övrigt...ellÖ)
Hannu: vad i helvete är det för en jävla kommentar? Försök till provokation? Om så är fallet misslyckas du för jag kommer inte svara på det mer än detta, eller möjligtvis ta bort det.